Pal avignî de lenghe | Per l'avvenire della lingua friulana
Pal avignî de lenghe
Un moment di riflession pardabon condividude su la politiche linguistiche pe lenghe furlane. Îr di sere a Udin o jerin in tantis e tancj a resonâ sul futûr dal furlan e di chei che lu fevelin, magari cussì no simpri di mancul.
O vin volût vierzi un confront tra chei che a lavorin ogni dì pal ben de lenghe, tra chei che le àn a cûr. No si fâs avonde, al è tant ce fâ: e je stade la opinion condividude.
No si tirìn indaûr, lis buinis intenzions lis lassìn a altris. O puartarìn indevant cheste esperience preziose di scolte e partecipazion, cunvints che ognidune e ognidun di nô al à di fâ la sô part. Se si vûl vê un avignî.
Per l'avvenire della lingua friulana
Abbiamo voluto aprire un confronto tra coloro che lavorano ogni giorno per il bene della lingua friulana, tra coloro che ce l'hanno a cuore. Non si fa abbastanza, c'è molto da fare: è stata l'opinione condivisa.
Non ci tiriamo indietro, le buone intenzioni le lasciamo ad altri. Porteremo avanti questa preziosa esperienza di ascolto e partecipazione, convinti che ognuna e ognuno di noi deve fare la sua parte. Se si vuole avere un futuro.
galleria foto:
- Immagine:
- Immagine:
- Immagine:
- Immagine:
- Immagine:
- Immagine:
Prossimi appuntamenti
Non ci sono eventi futuri